ENGELSİZ WEB SİTESİ
Site Haritası
   
 
  GÜNCEL   HABERLER

BÜYÜKŞEHİR KRİZ MASASI İLE 7/24 VATANDAŞIN YANINDA

28.03.2020

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Korona Virüs ile Mücadele Eylem Planı kapsamında 7 gün 24 saat vatandaşlara hizmet verecek ALO 153 Kriz Masası’nı hizmete sundu. 65 yaş ve üzeri, engelli ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşlar başta olmak üzere tüm vatandaşlara hizmet verecek Kriz Masası vatandaşlardan gelen taleplere yanıt verecek.

Dışarı çıkması kısıtlanmış ve dezavantajlı vatandaşlara yönelik ALO 153 Kriz Masası’nı hizmete sunan Büyükşehir Belediyesi, 7 gün 24 saat prensibiyle bu zor günlerde vatandaşlara yardım elini uzatacak. Diğer belediyeler ve kurumlar ile koordineli bir şekilde çalışacak Kriz Masası, öncelikle 65 yaş ve üzeri, engelli ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşların temel ihtiyaçlarının giderilmesi konusunda Eskişehirlilere destek olacak. Psikolojik destek ve diyetisyen destek hizmetinin de verileceğini belirten Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, ayrıca engelli vatandaşlar için Avantaj Taksi’nin de görev başında olacağını ifade ettiler.

Vatandaşlara evde kalmaları konusunda uyarılarda bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, sorunların çözümü için Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin onlar için sahada olduğunu belirtti. Başkan Büyükerşen “Aldığımız önlemler kapsamında ALO 153 hattımız ile koordineli olarak Kriz Masamızı hizmete sunduk. Risk grubunda bulunan vatandaşlarımız taleplerini 153’ü arayarak arkadaşlarımıza iletebilirler. Temel ihtiyaçlar konularında kendilerine destek olacağız. Yetkimiz olmayan konularda ise vatandaşlarımızı doğru şekilde ilgili kurumlara yönlendireceğiz. Bu kötü günleri birlik, beraberlik ve dayanışma içerisinde atlatacağımıza inanıyorum. Lütfen zorunda kalmadıkça evden çıkmayalım ve kişisel sorumluluklarımızı yerine getirelim” dedi.

PAYLAŞ

 
TÜM HABERLER   
 
 
 
LİNKLER
HIZLI MENÜ
BAŞKAN
İLETİŞİM
2015 | Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı